Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
Informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
system tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk bezpośredni |
Statyczny przepływ przy 3 barach, czynnik n-heptan [g/min] | 116 |
Opór [Ohm] | 14,5 |
system tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk benzyny |
Statyczny przepływ przy 3 barach, czynnik n-heptan [g/min] | 75 |
Opór [Ohm] | 14,5 |
system tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk benzyny |
Statyczny przepływ przy 3 barach, czynnik n-heptan [g/min] | 109,4 |
Opór [Ohm] | 12 |
system tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk benzyny |
Statyczny przepływ przy 3 barach, czynnik n-heptan [g/min] | 106 |
Opór [Ohm] | 12 |
system tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk benzyny |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
Rodzaj paliwa | olej napędowy |
Tryb pracy | mechaniczne |
Rodzaj paliwa | olej napędowy |
Tryb pracy | mechaniczne |
Rodzaj paliwa | olej napędowy |
Tryb pracy | mechaniczne |
Rodzaj paliwa | olej napędowy |
Tryb pracy | mechaniczne |
Rodzaj paliwa | olej napędowy |
Tryb pracy | mechaniczne |
Rodzaj paliwa | olej napędowy |
Tryb pracy | mechaniczne |
Rodzaj paliwa | olej napędowy |
Tryb pracy | mechaniczne |
Rodzaj paliwa | olej napędowy |
Tryb pracy | mechaniczne |
Rodzaj paliwa | olej napędowy |
Tryb pracy | mechaniczne |
Rodzaj paliwa | olej napędowy |
Tryb pracy | manualny |
Statyczny przepływ przy 3 barach, czynnik n-heptan [g/min] | 125,3 |
Opór [Ohm] | 12 |
system tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk benzyny |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |