Tryb pracy | elektryczny |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Informacja uzupełniająca | z kołyską |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem poziomu paliwa |
Ograniczenia producenta | VDO |
Ciśnienie robocze [bar] | 3 |
alternatywny zestaw naprawczy | 112 461 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | Czujnik dźwigniowy |
Informacja uzupełniająca | z trzpieniem stojącym |
Materiał | Guma / metal |
Tryb pracy | elektryczny |
Strona zabudowy | przewód paliwowy |
Liczba zestyków | 2 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Tryb pracy | elektryczny |
Informacja uzupełniająca | z filtrem wstępnym |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Liczba zestyków | 2 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Sposób montażu | Złącze wtykowe płaskie |
Tryb pracy | elektryczny |
Strona zabudowy | przewód paliwowy |
Ciśnienie robocze [bar] | 6,5 |
Liczba zestyków | 2 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Sposób montażu | Połączenie śrubowe |
Tryb pracy | elektryczny |
Strona zabudowy | przewód paliwowy |
Liczba zestyków | 2 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Tryb pracy | elektryczny |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Informacja uzupełniająca | z kołyską |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez czujnika poziomu paliwa |
Ograniczenia producenta | VDO |
Ciśnienie robocze [bar] | 1,2 |
Liczba zestyków | 2 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Tryb pracy | elektryczny |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Liczba zestyków | 2 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Sposób montażu | Złącze wtykowe płaskie |
Informacja uzupełniająca | z przewodem |
Informacja uzupełniająca | z filtrem wstępnym |
Tryb pracy | elektryczny |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Informacja uzupełniająca | z filtrem wstępnym |
Liczba zestyków | 2 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Sposób montażu | Połączenie śrubowe |
Tryb pracy | elektryczny |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Liczba zestyków | 2 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Sposób montażu | Połączenie śrubowe |
Tryb pracy | elektryczny |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem poziomu paliwa |
Ograniczenia producenta | VDO |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
Informacja uzupełniająca | z kołyską |
Rodzaj czujnika | Czujnik dźwigniowy |
Tryb pracy | elektryczny |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem poziomu paliwa |
Informacja uzupełniająca | z kołyską |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | Czujnik dźwigniowy |
Tryb pracy | elektryczny |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Informacja uzupełniająca | z kołyską |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez czujnika poziomu paliwa |
Liczba zestyków | 2 |
Informacja uzupełniająca | z filtrem wstępnym |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Sposób montażu | Złącze wtykowe płaskie |
Tryb pracy | elektryczny |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez czujnika poziomu paliwa |
Ciśnienie robocze [bar] | 1,2 |
Liczba zestyków | 2 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Sposób montażu | Złącze wtykowe płaskie |
Tryb pracy | elektryczny |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez czujnika poziomu paliwa |
Ciśnienie robocze [bar] | 3,0 |
Liczba zestyków | 2 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Sposób montażu | Złącze wtykowe płaskie |
Tryb pracy | elektryczny |
Strona zabudowy | z lewej |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Liczba zestyków | 2 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Informacja uzupełniająca | z kołyską |
Informacja uzupełniająca | z przewodem |
Tryb pracy | elektryczny |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Informacja uzupełniająca | z kołyską |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem poziomu paliwa |
Rodzaj czujnika | Czujnik dźwigniowy |
Tryb pracy | elektryczny |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Liczba zestyków | 5 |
Ciśnienie robocze [bar] | 4 |
Informacja uzupełniająca | z kołyską |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem poziomu paliwa |
Rodzaj czujnika | Czujnik dźwigniowy |
alternatywny zestaw naprawczy | 622 452 |
Tryb pracy | elektryczny |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Liczba zestyków | 5 |
Informacja uzupełniająca | z kołyską |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem poziomu paliwa |
Rodzaj czujnika | Czujnik dźwigniowy |
Informacja uzupełniająca | z filtrem wstępnym |
Typ pompy | Pompa tandemowa |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Tryb pracy | mechaniczne |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka metalowo-elastomerowa |
Materiał obudowy | Aluminium |
Tryb pracy | elektryczny |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Informacja uzupełniająca | z kołyską |
Informacja uzupełniająca | z przewodem |
Tryb pracy | elektryczny |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem poziomu paliwa |
Informacja uzupełniająca | z kołyską |
Ciśnienie robocze [bar] | 4 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | Czujnik dźwigniowy |
Tryb pracy | elektryczny |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |