Grubość [mm] | 1,2 |
Średnica [mm] | 76,3 |
Materiał bloku silnikowego | Żeliwo szare |
Rodzaj uszczelnienia | uszczelka z warstwą metalową |
Grubość [mm] | 1,45 |
Średnica [mm] | 81 |
Liczba otworów | 1 |
Grubość [mm] | 1,65 |
Średnica [mm] | 78 |
Liczba otworów | 2 |
Grubość [mm] | 1,3 |
Średnica [mm] | 76 |
Materiał bloku silnikowego | Aluminium |
Grubość [mm] | 1,6 |
Średnica [mm] | 78 |
Liczba otworów | 1 |
Grubość [mm] | 1,2 |
Średnica [mm] | 77 |
Grubość [mm] | 1,8 |
Średnica [mm] | 76 |
Rodzaj uszczelnienia | uszczelka metalowo-włóknowa |
Grubość [mm] | 1,65 |
Średnica [mm] | 72 |
Grubość [mm] | 1,75 |
Średnica [mm] | 76,5 |
Grubość [mm] | 1,75 |
Średnica [mm] | 82 |
Grubość [mm] | 1,3 |
Średnica [mm] | 82 |
Średnica [mm] | 95 |
Rodzaj uszczelnienia | uszczelka z warstwą metalową |
Grubość [mm] | 1,61 |
Średnica [mm] | 81 |
Liczba otworów | 3 |
Grubość [mm] | 1,95 |
Średnica [mm] | 79,3 |
Grubość [mm] | 1 |
Średnica [mm] | 83,2 |
Średnica [mm] | 95,8 |
Średnica [mm] | 72 |
Materiał | Korek |
Średnica otworu centrującego [mm] | 8,5 |
Wersja śruby/nakrętki | z kołnierzem |
Grubość [mm] | 1,65 |
Średnica [mm] | 81 |
Liczba otworów | 2 |